+48 519 400 400
CONTENT IS KING
Bill Gates

Content Marketing


Content Marketing, czyli publikowanie istotnych treści wysokiej jakości. Firmy coraz chętniej prowadzą blogi, zlecają pisanie treści na swoich stronach internetowych profesjonalistom, nagrywają filmy lub tworzą infografiki. Jednak, aby skutecznie korzystać z tej formy marketingu, konieczne jest dokładne poznanie swojej grupy docelowej, tworzenie wysokiej jakości treści oraz mierzenie skuteczności prowadzonych działań.

Skuteczny Content Marketing to przemyślana strategia, poznanie swoich klientów, przygotowanie atrakcyjnych i oryginalnych treści, urozmaicenie publikacji wieloma formami, zamieszczenie słów/wyrażeń kluczowych w treści. Korzystanie z social media, rzetelna analiza – zbadanie skuteczności swoich działań, badanie zasięgu swoich działań i co najważniejsze myślenie pozaszablonowe.

Internet jest pełen treści, której wciąż przybywa. Oznacza to, że aby się wyróżnić w gąszczu słów, konieczne będzie tworzenie materiałów działających na emocje, które będą wysokiej jakości. Pożądaną treścią zawsze są recenzje, opinie lub instrukcje dotyczące produktów.
Ciekawym sposobem na urozmaicenie treści są różnego rodzaju zdjęcia. Mogą to być zarówno fotografie stockowe, jak i  własne. Każda marka może stosować także tzw. video marketing.
Odpowiednio przygotowana i ciekawa treść, daje dużo potrzebnej mocy działaniom SEO.