+48 519 400 400

Reklama na Facebooku


Przygotowując budżet na reklamę w Internecie, należy uwzględnić najbardziej rozpoznawalny portal społecznościowy jakim jest Facebook. Profil na tym portalu posiada praktycznie każdy, a zdecydowana większość ludzi odwiedza go kilka razy dziennie!

Bardzo skutecznym i polecanym sposobem uzyskania określonego celu są konkursy. Zabawa w połączeniu z możliwością wygrania nawet niewielkiej nagrody daje często efekty przekraczające nasze najśmielsze wyobrażenia.
Pomagamy w zakładaniu profili firmowych jak i ich prowadzaniu graficzno - tekstowym. Odpowiednio prowadzone profile, które zachęcają, kuszą a czasami wręcz uwodzą promocjami, konkursami czy usługami jakich szukasz. Generują oczekiwany ruch na stronie firmowej, ale warunkiem dobrze prowadzonego profilu jest pomysł, szczypta humoru, odrobina nonszalancji i nuta medialnego przekazu komunikatu do odpowiedniej grupy docelowej.
Nasza agencja reklamowa Wirtualny Marketing zna się na strategi komunikacji i ma duże doświadczenie oraz wiedzę zdobytą na studiach socjologicznych. Działamy na emocje co przynosi pożądane wyniki i cele.

Kampanie na Facebooku mogą różnić się ze względu na cel, jaki chcemy osiągnąć.

Przykładowe cele kampanii:

  • Aktywność dotycząca posta na stronie, promocja posta
  • Polubienia strony, zwiększenie ich ilości, poszerzanie grupy odbiorców i kreowanie marki
  • Kliknięcia powodujące przejście do witryny, zwiększenie ruchu na witrynie
  • Konwersacje w witrynie, zwiększenie sprzedaży
  • Reakcje na zaproszenia na wydarzenia
Kampanie na Facebooku biją na głowę inne formy reklamy najważniejszą rzeczą - opłatą za efekt, czyli za kliknięcie, podobnie jak linki sponsorowane a nie emisję reklamy. Zapłacisz dopiero w momencie, kiedy sprecyzowana przez Ciebie osoba zobaczy ofertę Twojej firmy.

Koszt kampanii na Facebooku jest uzależniony przede wszystkim od celów jakie chcemy osiągnąć. Podczas krótkiego wywiadu swobodnego postaramy się określić i przedstawić plan naszej wspólnej kampanii uszytej na miarę Twoich oczekiwań.

Korzyści jakie daje reklama na Facebooku:

  • Zdecydowaną poprawę wyników pozycjonowania Twoje firmowej strony.
  • Zwiększoną interakcję w czasie rzeczywistym z Twoimi klientami.
  • Nawiązanie relacji B2B i B2C na dużo luźniejszej stopie bez etykiet i zbędnych formalności.
  • Łatwą i przyjemną komunikację marki z konsumentami.
  • Zwiększanie rozpoznawalności marki oraz budowanie trwałych relacji poprzez oddziaływanie na emocje.
  • Kreowanie wizerunku swojej marki jako nowoczesnej, idącej z duchem czasu, elastycznej, przystępnej i otwartej na konsumenta.
  • Pozyskiwanie nowych klientów i zwiększanie obszaru działania co pozytywnie wpływa na sprzedaż.