+48 519 400 400

Social Media


Media społecznościowe są jedną z najefektywniejszych metod pozyskiwania ruchu na stronie oraz rozpowszechniania informacji metodą tzw. kuli śniegowej. Dobrym źródłem wiedzy na temat wykorzystywanych przez użytkowników portali jest analityka ruchu – im więcej odesłań z danego źródła (na przykład Facebooka lub Instagrama), tym jest ono popularniejsze wśród klientów.

Twoi obecni jak i przyszli klienci są konsumentami, którzy każdego dnia podejmują decyzje o tym, który produkt nabędą kierując się treścią w mediach społecznościowych. Ostatnie liczne badania dostępne w internecie, wykazują zdecydowany progres w zakresie korzystania z urządzeń mobilnych i portali społecznościowych. Taki wzrost popularności social media i różnego rodzaju działania reklamowe, prezentujące marki i produkty powodują o zmianie zdania na ich temat u około 40% użytkowników, którzy chcieli dokonać zakupu. Zdecydowana większość z nich zmieniła swoje preferencje zakupowe na rzecz innej marki,  a  nieco więcej niż połowa klientów podejmuje decyzje o zakupie na podstawie opinii zamieszczonych w sieci.

Dzisiaj  social media pozwala na osiągnięcie nieograniczonego zasięgu dla każdej marki, niezależnie od wielkości firmy i jej rozpoznawalności.